Черновол Ганна Степанівна
Калинівська ЗОШ І - ІІІ ступенів
Вчитель англійської мови
Педагогічний стаж роботи 9 років
Спеціаліст ІІ категорії
Звання відсутнє
Моє педагогічне кредо: "Учитель - це людина, котра може робити важкі речі легкими."
Інноваційні форми роботи та технології, які я використовую
Сьогодні в
центрі уваги - учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому основна
мета сучасного вчителя - вибрати форми роботи
та технології, які оптимально відповідають поставленій меті. І ця мета - розвиток учня, як особистості.
Останніми роками все частіше піднімається
питання про вживання нових інформаційних технологій в школі. Це не лише нові
форми і методи викладання, але і нові технічні засоби навчання. А в результаті
поєднання цих інновацій, з’являється новий підхід до процесу навчання.
Основною метою вивчення англійської мови є
формування і розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичному
опануванню англійської мови. Завдання вчителя полягає в тому, щоб створити
умови практичного опанування мови для кожного учня, вибрати такі методи
навчання, які б дозволили кожному учневі проявити свою активність, свою
творчість.
Завдання вчителя - активізувати пізнавальну
діяльність учня в процесі вивчення англійської мови. Сучасні педагогічні
технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових
інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати
особистісно – орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і
диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.
Форми роботи з комп’ютерними навчальними
програмами на уроках англійської мови включають: вивчення лексики;
відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення
писемності; відпрацювання граматичних явищ.
На уроках
англійської мови за допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних
завдань: формувати навики і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної
мережі; удосконалювати уміння писемного мовлення школярів; поповнювати
словниковий запас учнів; формувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Саме тому, часто проводжу уроки з комп’ютерною
підтримкою. Використовую такі форми роботи, як уроки-подорожі, уроки-казки,
уроки-діалоги, уроки-проекти. Під час уроків використовую інтерактивні технології:
асоціативний кущ, мозковий штурм, діаграма Вена, мікрофон, карусель, абетковий
суп, морський бій, які представляються учням за допомогою інноваційних
технічних засобів навчання та нових комп’ютерних програм.
«Я –
педагог і особистість»
Свою
творчо – трудову діяльність розпочала
вчителем англійської мови у рідній школі, у якій і сама колись була ученицею.
Без
творчого підходу і постійної роботи над собою не може існувати педагог. Саме тому,
протягом дев’яти років стараюся урізноманітнювати свої уроки, знаходжуся у
постійному пошуку нового, цікавого та сучасного. Не випадковою стала і тема
мого проблемного питання «Використання інноваційних технологій на уроках
англійської мови». Адже, навчити учнів можливо тільки тоді, коли їм дійсно
цікаво. А сучасним дітям цікаві сучасні технології і засоби навчання. Це –
вимога сьогодення. Ось чому, більша частина уроків проходить за допомогою
комп’ютерної підтримки та інтерактивної дошки. Разом з тим, розвиваю на уроках
і творчі здібності учнів за допомогою уроків–казок та уроків–подорожей, під час
яких учні впевнено перевтілюються у героїв казок, мандрівників, екскурсоводів.
Беззаперечним
є принцип індивідуалізації та диференціації завдань на уроці та домашніх
завдань, оскільки кожен учень, якого я навчаю є особливим по-своєму.
Особисті
якості, якими я володію, це доброзичливість, терпіння та оптимізм. У своїй
педагогічній діяльності намагаюся створювати «ситуації успіху» та налагоджую
атмосферу «свободи навчання», яка характеризується відсутністю в учнів страху
помилитися, бажанням вільно обговорювати зміст завдань та взаємодіяти один з
одним і, звичайно, зі мною.
Я впевнена, що постійно
знаходитися у творчому пошуку, самовдосконалюватися, робити цікавим і
неповторним кожен урок – це ключові завдання сучасного вчителя.
Черновол Ганна Степанівна
Калинівська ЗОШ І - ІІІ ступенів
Вчитель англійської мови
Педагогічний стаж роботи 9 років
Спеціаліст ІІ категорії
Звання відсутнє
Моє педагогічне кредо: "Учитель - це людина, котра може робити важкі речі легкими."
Інноваційні форми роботи та технології, які я використовую
Сьогодні в
центрі уваги - учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому основна
мета сучасного вчителя - вибрати форми роботи
та технології, які оптимально відповідають поставленій меті. І ця мета - розвиток учня, як особистості.
Останніми роками все частіше піднімається
питання про вживання нових інформаційних технологій в школі. Це не лише нові
форми і методи викладання, але і нові технічні засоби навчання. А в результаті
поєднання цих інновацій, з’являється новий підхід до процесу навчання.
Основною метою вивчення англійської мови є
формування і розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичному
опануванню англійської мови. Завдання вчителя полягає в тому, щоб створити
умови практичного опанування мови для кожного учня, вибрати такі методи
навчання, які б дозволили кожному учневі проявити свою активність, свою
творчість.
Завдання вчителя - активізувати пізнавальну
діяльність учня в процесі вивчення англійської мови. Сучасні педагогічні
технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових
інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати
особистісно – орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і
диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.
Форми роботи з комп’ютерними навчальними
програмами на уроках англійської мови включають: вивчення лексики;
відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення
писемності; відпрацювання граматичних явищ.
На уроках
англійської мови за допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних
завдань: формувати навики і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної
мережі; удосконалювати уміння писемного мовлення школярів; поповнювати
словниковий запас учнів; формувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Саме тому, часто проводжу уроки з комп’ютерною
підтримкою. Використовую такі форми роботи, як уроки-подорожі, уроки-казки,
уроки-діалоги, уроки-проекти. Під час уроків використовую інтерактивні технології:
асоціативний кущ, мозковий штурм, діаграма Вена, мікрофон, карусель, абетковий
суп, морський бій, які представляються учням за допомогою інноваційних
технічних засобів навчання та нових комп’ютерних програм.
«Я – педагог і особистість»
Свою
творчо – трудову діяльність розпочала
вчителем англійської мови у рідній школі, у якій і сама колись була ученицею.
Без
творчого підходу і постійної роботи над собою не може існувати педагог. Саме тому,
протягом дев’яти років стараюся урізноманітнювати свої уроки, знаходжуся у
постійному пошуку нового, цікавого та сучасного. Не випадковою стала і тема
мого проблемного питання «Використання інноваційних технологій на уроках
англійської мови». Адже, навчити учнів можливо тільки тоді, коли їм дійсно
цікаво. А сучасним дітям цікаві сучасні технології і засоби навчання. Це –
вимога сьогодення. Ось чому, більша частина уроків проходить за допомогою
комп’ютерної підтримки та інтерактивної дошки. Разом з тим, розвиваю на уроках
і творчі здібності учнів за допомогою уроків–казок та уроків–подорожей, під час
яких учні впевнено перевтілюються у героїв казок, мандрівників, екскурсоводів.
Беззаперечним
є принцип індивідуалізації та диференціації завдань на уроці та домашніх
завдань, оскільки кожен учень, якого я навчаю є особливим по-своєму.
Особисті
якості, якими я володію, це доброзичливість, терпіння та оптимізм. У своїй
педагогічній діяльності намагаюся створювати «ситуації успіху» та налагоджую
атмосферу «свободи навчання», яка характеризується відсутністю в учнів страху
помилитися, бажанням вільно обговорювати зміст завдань та взаємодіяти один з
одним і, звичайно, зі мною.
Я впевнена, що постійно
знаходитися у творчому пошуку, самовдосконалюватися, робити цікавим і
неповторним кожен урок – це ключові завдання сучасного вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар