Про мене





Черновол Ганна Степанівна

            Калинівська ЗОШ І - ІІІ ступенів


            Вчитель англійської мови


            Педагогічний стаж роботи 9 років


Спеціаліст ІІ категорії



Звання відсутнє 



Моє педагогічне кредо: "Учитель - це людина, котра може робити важкі речі легкими."


Інноваційні форми роботи та технології, які я використовую

Сьогодні в центрі уваги - учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому основна мета сучасного вчителя - вибрати форми роботи  та технології, які оптимально відповідають поставленій меті. І ця мета -  розвиток учня, як особистості.
 Останніми роками все частіше піднімається питання про вживання нових інформаційних технологій в школі. Це не лише нові форми і методи викладання, але і нові технічні засоби навчання. А в результаті поєднання цих інновацій, з’являється новий підхід до процесу навчання.
 Основною метою вивчення англійської мови є формування і розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичному опануванню англійської мови. Завдання вчителя полягає в тому, щоб створити умови практичного опанування мови для кожного учня, вибрати такі методи навчання, які б дозволили кожному учневі проявити свою активність, свою творчість.
 Завдання вчителя - активізувати пізнавальну діяльність учня в процесі вивчення англійської мови. Сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особистісно – орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.
 Форми роботи з комп’ютерними навчальними програмами на уроках англійської мови включають: вивчення лексики; відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення писемності; відпрацювання граматичних явищ.
На уроках англійської мови за допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навики і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння писемного мовлення школярів; поповнювати словниковий запас учнів; формувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Саме тому, часто проводжу уроки з комп’ютерною підтримкою. Використовую такі форми роботи, як уроки-подорожі, уроки-казки, уроки-діалоги, уроки-проекти. Під час уроків використовую інтерактивні технології: асоціативний кущ, мозковий штурм, діаграма Вена, мікрофон, карусель, абетковий суп, морський бій, які представляються учням за допомогою інноваційних технічних засобів навчання та нових комп’ютерних програм. 


«Я – педагог і особистість» 

Свою творчо – трудову  діяльність розпочала вчителем англійської мови у рідній школі, у якій і сама колись була ученицею.
Без творчого підходу і постійної роботи над собою не може існувати педагог. Саме тому, протягом дев’яти років стараюся урізноманітнювати свої уроки, знаходжуся у постійному пошуку нового, цікавого та сучасного. Не випадковою стала і тема мого проблемного питання «Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови». Адже, навчити учнів можливо тільки тоді, коли їм дійсно цікаво. А сучасним дітям цікаві сучасні технології і засоби навчання. Це – вимога сьогодення. Ось чому, більша частина уроків проходить за допомогою комп’ютерної підтримки та інтерактивної дошки. Разом з тим, розвиваю на уроках і творчі здібності учнів за допомогою уроків–казок та уроків–подорожей, під час яких учні впевнено перевтілюються у героїв казок, мандрівників, екскурсоводів.
Беззаперечним є принцип індивідуалізації та диференціації завдань на уроці та домашніх завдань, оскільки кожен учень, якого я навчаю є особливим по-своєму. 
Особисті якості, якими я володію, це доброзичливість, терпіння та оптимізм. У своїй педагогічній діяльності намагаюся створювати «ситуації успіху» та налагоджую атмосферу «свободи навчання», яка характеризується відсутністю в учнів страху помилитися, бажанням вільно обговорювати зміст завдань та взаємодіяти один з одним і, звичайно, зі мною.
Я впевнена, що постійно знаходитися у творчому пошуку, самовдосконалюватися, робити цікавим і неповторним кожен урок – це ключові завдання сучасного вчителя.  


Немає коментарів:

Дописати коментар