Конкурси

ЛІНГВІСТ

Видавництво «MM Publications» підтримує ініціативу Міністерства освіти і науки України про оголошення 2016 року Роком англійської мови, і з метою підвищення рівня професійної кваліфікації вчителів та популяризації англійської мови серед учнів оголошує конкурси для учнів і вчителів.
Оголошуються конкурси «Час Української культури» (Ukrainian Culture Time) та «Моя Батьківщина: місце, де я живу/ місце, яке я люблю» (My motherland: the place where I live / the place I love the most) для вчителів та учнів.
Конкурс для учнів: Моя Батьківщина: місце, де я живу / місце, яке я люблю (Додаток I)
Триватиме з 1 жовтня 2015 р. до 1 лютого 2016р .
Завдання для учнів полягає в написанні твору “My motherland: the place where I live / the place I love the most”

Учасники конкурсу будуть розділені та оцінені за трьома віковими категоріями:
·         Молодша школа (1– 4 класи);
·         Середня школа (5 – 8 класи);
·         Старша школа (9– 11 класи).
Переможці конкурсу отримають у подарунок:
·         I місце – 3 екшн-камери
·         II місце – 15 брендових шкільних рюкзаків
·         III місце – 100 книг для читання від видавництва MM Publications.
Конкурс для учителів англійської мови: “Ukrainian Culture Time”(Додаток 2)
Тематика завдань має бути пов’язана з українською культурою, географією, літературою або спортом. Для участі в конкурсі учасникам необхідно скласти три креативні завдання для проведення лінгвокраїнознавчого заняття з англійської мови на тему “Ukrainian Culture Time”.
Деталі конкурсу будуть оголошені на веб-сайті офіційного представника видавництва MM Publications в Україні – компанії «Лінгвіст» (www.linguist.ua)
П’ятірка призерів отримає в подарунок курс професійного розвитку за кордоном.
Роботи прийматимуться з 15 жовтня 2015 року до 1 лютого 2016 року. Конкурсну роботу необхідно надіслати електронною поштою за адресою: mmpublications@ukr.net
У темі листа необхідно вказати назву конкурсу – «Ukrainian Culture Time»
ГРИНВІЧ
Запит
на реєстрацію в системі «Подання електронних заявок»
для участі в лінгвістичних конкурсах

Повна назва навчального закладу:
Калинівська ЗОШ І – ІІІ ступенів
Область:
Миколаївська
Район:
Жовтневий
Населений пункт:
село Калинівка
Адреса навчального закладу:
Вул. Фрунзе, 15


П.І.Б. відповідальної особи:
Черновол Ганна Степанівна
Контактний телефон:
0997251211
E-mail:
Посада в школі:
Вчитель англійської мови

ENGLISH SPEAKING
Заявка на участь у конкурсі «English Speaking»
ПІБ учня
ПІБ вчителя
Школа
Клас
Тема уроку
Обладнання, матеріали уроку
Михайлов Роман
Олегович
Нескоромна Ганна Степанівна
Калинівська ЗОШ І – ІІІ ступенів.

Миколаївська обл., Жовтневий р-н., вул. Фрунзе,11
57212

8
Музика

Інтерактивна дошка «Smart»,завдання уроку, виконані у програмі «smart notebook»

Прізвище Михайлов
Імя 
Роман
По-батькові Олег
ович
Дата
Народження26.07.2001
Освіта: Калинівська ЗОШ І – ІІІ ступенів
Назва роботи: «Мій урок англійської мови»
Вчитель: Нескоромна Ганна Степанівна      0997251211
Володіння мовами: Англійська мова(високий рівень), німецька мова(початковий рівень), українська мова(рідна), російська мова(вільне володіння).
Особисті якості та навички: сумлінність, відповідальність.
Хобі: читання 
Hello!
My name is Roman Mykhailov. I study in the eighth form of Secondary school of Kalynivka.
Last year out school was equipped by interactive class and interactive boards. Because of it, our lessons became very interesting. And the most important thing is that we became the active participants of the lesson.
One of my favourite lessons is English. Our teacher often takes us to this class for the lesson. These lessons are always very interesting.
I would like to tell you about one of the lessons, which was on the theme “Music”. Before this very lesson we learned causes of time and place. When we started the lesson, we were expressed by the interesting checking our hometask. The teacher picked up the song, in which we had to find the clauses.
Then we were to learn new words and word combinations. We could guess their meaning looking at the pictures and listening to some examples of songs.
The next task was to read the text. We read it and then we had to find the endings to the given sentences. The beginnings of them we could see at the board and the endings were hidden. When we told the right answers, the lines disappeared and we could see the endings.
The most interesting exercise for me was to make a dialogue with my classmate on the given situation. We did the exercise with the help of interactive brick. We had to speak on the very point, which the brick showed.
Taking the marks are always very interesting too. We get “a smile” for every answer or adding during the lesson opposite our names in the table. In such a way every pupil can see who is the most active during the lesson. The most active get the best marks of course.

I like English lessons very much. They are interesting and different all the time. I wish every pupil could have such lessons of English as we do!  

Немає коментарів:

Дописати коментар